دعوت از 177 کاندید انتخابات شورای اسلامی شهرقدس

به گزارش روابط عمومی خانه نخبگان قدس، این واحد علمی از تمامی 177 کاندید دغدغه‌ مند انتخابات شورای اسلامی شهرقدس دعوت به همکاری می‌‎نماید. متن دعوت نامه به شرح ذیل می باشد.

با توجه به اینکه دانش آشکار ترین وسیله ی عزت و قدرت یک کشور می باشد، حضور اثربخش و سازمان یافته فرهیختگان، نخبگان، خبرگان و دانش آموختگان بسیجی در قالب خانه نخبگان بسیج، به عنوان کانون تفکر استانی، می تواند ضمن شناسایی و حل مسایل و مشکلات استان با استفاده از منابع و ظرفیت های داخلی، متضمن پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی باشد. در این راستا خانه نخبگان استعداد، توانایی و قابلیت ­های فردی و سازمانی را در موضوعات علمی و پژوهشی به خوبی شناسایی، کشف و به جامعه معرفی می کند؛ تا با برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت، شاهد یک حرکت بزرگ علمی با هدف کمک به جهاد علمی در کشور باشیم.

خانه نخبگان قدس به عنوان تنها مرجع علمی مستقر در غرب استان تهران که سازماندهی و بهره گیری از ظرفیت نخبگی و دانشی در عرصه های مختلف را دنبال می نماید؛ با اشاره به دغدغه مندی 177 نفر کاندید محترم در جهت رفع مشکلات شهرستان قدس از تمامی این کاندیدای محترم جهت حضور در کارگروه های تخصصی خود (عمران و شهرسازی-فرهنگی اجتماعی-تحقیق و توسعه شهری- ورزشی و…) دعوت به همکاری می کند تا از طریق استفاده از حضور و مشارکت فعال نخبگان، خبرگان، فرهیختگان و دانش آموختگان به توسعه و شکوفایی پیش از پیش شهرستان کمک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فهرست محصولات اولویت‌دار دانش بنیان منتشر شد