دومین نشست صمیمی نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی شهرقدسی با مسئولان استانی و شهرستانی در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی خانه نخبگان شهرستان قدس؛ دومین نشست صمیمی نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی شهرقدسی با مسئولان استانی و شهرستانی در سال ۱۴۰۲ در محل سالن شهید فخری زاده فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این دیدار جناب آقای نیما اسماعیلی مدیر اجرایی خانه نخبگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پیرامون موضوع نخبگان و جوانان شهرستان پرداختند‌.

نیما اسماعیلی در جمع جوانان با تبریک روز مادر و همچنین تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همینطور ابراز همدردی با هموطنان کرمانی افزود:مشکل اصلی و چالشی جوانان و نوجوانان ما نبود بستر مناسب است . جوانان ما در طیف فکری و توانایی های خود باید محلی برای به چالش کشیدن استعداد خود باشند و این بستر برای آنان باید در لایه های مختلف جامعه شکل بگیرد.

اسماعیلی در ادامه اضافه‌کرد : اگر جوانان ما بستر مناسبی برای تعامل اصولی نداشته باشند به فضای مجازی پناه می برند که محیطی دروغین است و روزنه های امید جوانان را کور می کند که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب می بایست در این زمینه فعالیت گسترده ای صورت بگیرد که فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است.

ایشان با اشاره به مسئله اشتغال و درآمد پایدار نخبگان ورزشی و تقویت ستاد ازدواج آسان که با همکاری مجموعه های شهری باید انجام شود افزود انتظار می رود این برنامه به شکل مدون انجام شود و این فرهنگ سازی تقویت شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیاینه خانه نخبگان به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی