طرح بیان مسئله

هیات های اندیشه‌ورز، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای راهبردی عقلانی برای تقویت نهاد های فکر سازی و ایده پردازی است که با مطالعه، برنامه ریزی و تعالی، نیازمند گرد آوری، مستند سازی و جمع بندی ایده ها، تجربیات و دیدگاه های خبرگان و افراد خلاق است تا ضمن استفاده از دستاوردها؛ اندوخته ها و یافته های فکر بتوان به حل مشکلات موجود در سازمان در راستای ترویج روحیه و تفکر انقلابی و اسلامی سازی یاری رساند .

هیئت اندیشه‌ورز شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس ساختاری پژوهشی از مجموعه صاحب نظر و باورمند به تعالی علوم انسانی با توان راهبردنگاری، آینده نگری و نگرش عملیاتی در راستای شناسایی مسائل و مشکلات فرهنگی به منظور تعالی سطح فرهنگ عمومی شهرستان قدس با ارائه مشاوره به شورای فرهنگ عمومی تشکیل گردیده است.

خانه نخبگان و هیئت اندیشه‌ورز شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس در راستای آینده پژوهی و بررسی چالش‌ های اساسی شهرستان های قدس در حیطه وظایفی که بر عهده دارند، اقدام به برگزاری طرح دریافت بیان مسئله می‌نمایند. بدینوسیله از عموم شهروندان، اندیشمندان، صاحب نظران، اعضاء جامعه دانشگاهی و حوزوی دعوت به عمل می‌آید تا معضلات و چالش های مدنظر خود را تحت قالب طرح بیان مسئله به دبیرخانه این ستاد ارسال نمایند.

 

                                         👇👇جهت ثبت معضلات و مشکلات روی فرم زیر کلیک فرمایید.👇👇

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فراخوان طرح بیان مسئله