حضور مسئول کارگروه زیست شناسی خانه نخبگان در رویداد ملی عصر امید

به گزارش روابط عمومی خانه نخبگان قدس؛ رویداد «عصر امید» با محوریت «فرصتی برای جوانان، از ایده‌آرایی تا جذب سرمایه» از 8 تا 11 خرداد ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران توسط دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئول کارگروه زیست شناسی خانه نخبگان سرکار خانم نازنین قاسمی ورکی برگزار شد.

برپایی رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از دستاوردهای ارایه شده در آن با حضور مسوولان و مدیران وزارتخانه‌ها، صنایع بزرگ، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه فناوری با هدف ایجاد و خلق فرصت‌های مشترک از طریق تعامل نزدیک، پویا و حرفه‌ای با صاحبان ایده، تولیدکنندگان محصولات فناورانه، متخصصان، فناوران، شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی برتر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

پماد ترمیم زخم و سوختگی و اسکار های پوستی یکی از چند دستاورد سرکار خانم قاسمی مسول کارگروه زیست شناسی خانه نخبگان که در این رویداد رونمایی شد.

این رویداد با شعار ۱۰۰۰ ایده و استارت آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، فرصتی برای شناسایی ایده ‌ها و استعدادهای برتر گروه ها، شرکت‌ها، ظرفیت‌های آزمایشگاهی حوزه‌های مختلف فناوری و نیز شبکه متخصصان امور تحقیق و توسعه (R&D) است، همچنین فرصتی برای سرمایه گذاری و مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان معرفی شده در این رویداد محسوب می‌شود.

مراسم اختتامیه نخستین رویداد ملی عصر امید، چهارشنبه ۱۱ خرداد با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاد دانشگاهی و معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان این دانشگاه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتصاب عضو کمیسیون اشتغال ایران اسکوکواکس