خانه نخبگان بسیج قدس غرب استان تهران اغتشاشات اخیر را محکوم کرد


خانه نخبگان بسیج غرب استان تهران در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، از مردم خواست که با بصیرت خویش این فتنه را ناکام کنند.

به گزارش روابط عمومی خانه نخبگان بسیج قدس , این تشکل در محکومیت اغتشاشات و فتنه اخیر بیانیه‌ای صادر کرد:

در بخشی از این بیانیه آمده است:
یکی از مسائل مهمی که در این روز‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته افزایش قیمت بنزین است که باعث ایجاد نارضایتی در بعضی از اقشار مردم شده و در پی آن اعتراضات مردمی را در بعضی از شهر‌های ایران به دنبال داشته
این تصمیم، مصوب شورای عالی هماهنگی اقتصادی است که سران قوا نیز از مهم‌ترین اعضای آن میباشند. از همین رو رهبر معظم انقلاب از تصمیم کارشناسی شده‌ی نمایندگان ملت حمایت کردند و در ادامه فرمودند: مسئولین نیز باید مراقبت کنند که این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالا‌های دیگر نشود.

مقام معظم رهبری همچنین به مردم درد کشیده که دارای اعتراضات به حق بودند خواستند اعتراضاتی در چارچوب قانون را در پی گیرند و از هرگونه ایجاد ناامنی جلوگیری شود. اما متاسفانه این اعتراضات با سوء استفاده اشرار که مورد حمایت رسانه‌های معاند خارجی قرار گرفتند و باعث ایجاد اغتشاشات و ناامنی و ضرر رساندن به اموال عمومی شدند. این اغتشاشات نه تنها دردی از مردم را دوا نکرد بلکه باعث ضرر‌های جانی و مالی به مردم شد.

ما پژوهشگران و نخبگان بسیجی از موضع صریح رهبر انقلاب امام خامنه‌ای در مورد این طرح حمایت می‌کنیم و اغتشاشات اشرار را به شدت محکوم می‌کنیم.

امید است با عنایت حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه) و رهبری امام خامنه‌ای و البته با بصیرت مردم این اغتشاشات که باهدف فتنه و ایجاد ناامنی طرح شده است مانند اغتشاشات سال ۹۶ ناکام باشد و مردم با حمایت دولت بتوانند از پس این مشکلات و موانع عبور کنند.

والعاقبه للمتقین، خانه نخبگان بسیج قدس غرب استان تهران 30 آبان ماه 1398

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پژوهشگران دستاورد های خود را با نیازهای جامعه وفق دهند